Všechny informace o nákupu
1 Poškozená zásilka
Při přebírání zboží od přepravce si pečlivě zkontrolujte dodanou zásilku.
Zásilku, která jeví známky poškození, prosím nepřebírejte.
Pokud je zboží i v případě nepoškozené zásilky v poničeném stavu, kontaktujte nás ihned v den převzetí mailem, popřípadě na tel. 725 111 714.
2 Špatně doručené nebo zaměněné zboží
I když se snažíme odbavovat vaše zásilky na 100%, jsme stále jen lidé, kteří mohou chybovat. Níže uvádíme postupy jak při takové chybě postupovat.
Postup:
- Vyplňte a zašlete nám tento reklamační formulář v elektronické podobě jako přílohu v mailu
- Můžete nás kontaktovat také telefonicky na 725 111 714
- Po kontrole a dohodě s vámi vám pošleme zboží správné
- Poškozené nebo špatně doručené zboží pouze zabalte do původní krabice a my zajistíme odvoz kurýrem na domluvené adrese a v domluvený čas.